Thursday, September 27, 2007

Berbuka Bersama Sultan

Oh, kali ini aku diberi peluang untuk berbuka dengan Sultan Selangor. Lan, azri n izuan telah menemai aku kesana. Sedap jugak juadah berbuka. Kenyang la kiranya sehingga mampu membuat azri tertido sebentar. Aku tak tido (kalau tido sape yg tulis blog ni skrg, har har har...) dan menunggu masa yg sesuai utk pulang. Rsnya mlm ni takde cerita apa kt tv kecuali susuk n wrestling. Mungkin mlm ni aku akan tgg tgk katun kt ntv. Ye la, esok turn archiq plak drive pegi sahur. Mcm ni la org bujang, sahur kt kedai je. Org kedai kt desa pun kenal kitaorg.

Hmm... tu je kot. Apa lagi ye?

2 comments:

curX said...

hoho, aku pon sahur kat luar gak bang. bukan apa, xnak susahkan org rumah. hew-hew-hew. :P

x ah, dah aku keje mlm. kena la sahur kat luar! x pon kena tapau. heheh. ^_^

iso said...

wah, ko pun dh sahur kt luar. best sahur luar?

selamat dtg ke dunia kuuu...