Monday, December 24, 2007

Tiba-tiba Aku Teringat Kenangan Lalu

SECom

6 comments:

curX said...

heepi new yeer bro! ^_^

Sazly Salfarina said...

mr farid, await hang tak update blog nih. Aku hari2 tgk sama je. cite la pasal hari2 yang semakin hampir tu ke, camane jumpe dia ke, camane masa bercinta ke... hohoho

EyesOfNabil said...

dia malu la tu...tak pun berdebar2 tunggu mlm pertama :D

Sazly Salfarina said...

Malu-malu kucing plak x rumet aku nih. Misai dah cam misai kucing, hehehe... Banyakkan minum air kopi tongkat ali weh, jangan cepat mengaku kalah di malam pertama. I know you can do it... dah dapat buku ehem yang ko pesan tu?

curX said...

bz konon, alasan je tuh. mane pigi entry2 jiwang mu? macam ni ke bakal pengantin? aaaiiiii...

ngeheheh :p

Alfian_Troxion said...

ini gambar tahun 1972 ni. Midi pon ada lagi. kekekekeke.... tapi asal macam ramai muka tak kenal aku nengok ek? ke ni gambar2 student?