Saturday, September 06, 2008

Pasar Ramadhan As Requested By Sazly





9 comments:

:: azrul hazri jantan :: said...

mana mana pi pun,mmg pasar ramadhan seri serdang nie yg paling tip top aa..sentiasa berasap + sesak!!!kat penang nie pun tak macam sana..ala kadar aje..
tapi kalau nak cakap pasal pasar malam,pasar malam parit buntar paling best!!! hahaha..

iso said...

mmg pasar ramadhan kt sini sesak. tp tahun ni awal2 minggu org reda skit sbb hujan jer :D

pasar malam parit buntar jgn cerita, jem teruk tu. nk kluar pekan pun payah. huhuhu....

EyesOfNabil said...

meh la pegi bazaar ramadhan kat perlis kat stadium negeri tu...makanan pun murah ^_^

ko ni...buat aku lapar sahaja lah...:D

Sazly Salfarina said...

Bestnyeeee... ko beli la puas-puas encik farid, tahun depan nanti dah tade dah. Sebelum berangkat, ko belaja dulu buat murtabak ke, kuih-muih, so takdelah rindu masa bulan puasa nanti.

Aku ingat la, tahun depan aku nak jual murtabak la kat sini masa bulan pose. Sapa tau buat murtabak yang sedap dlm dunia, tolong ajariku...

iso said...

to eon:

dekatnya pasar ramadhan mu itu. jemputan berbuka dkt rumah ko cukup la :D (biler nk jemput ni?)

to sazly:

aku beli ala kadar je. lebih2 pegi cuci mata >:)

murtabak tu nnt jgn lupa letak chocolate ye, biar ada citarasa world

Alfian_Troxion said...

Pasar ramadhan ataupun Pasar David Copperfield :D

sekali pergi kang secara magic RM15-20 leh ilang dari poket

hehehe...

Selamat Berbuka Puasa semua

curX said...

iso, aku rasa ko kena bwk video-cam & amik resepi. mane tau bole bukak warung murtabak kat sane nnt. peluang tuh. heheh ^_^

Sazly Salfarina said...

betul tu curx, ko kene amek video camane nak buat kuih-muih tu iso. Ada masyuk jugak kalau jual kat NZ nanti.

Ceh... memang nyesal aku beli apam balik kat kedai indon tu, dah la tebal, ade ke letak isi cokelat ngan kacang. Aiyooo... lagi la rindu nak makan apam balik.

We, apesal tak amek gamba gerai abang bob. Rindu nak tengok anak dara dia tu :-)

chefadh said...

waaa..bestnya tgk gambar pasar ramadhan ni..aku jugak la yg kena mereka2 menu ala2 pasar ramadhan kalau taknak kempunan..kwn aku kata kat msia skrg ni org dah kurang g pasar ramadhan sbb org nak jimat, brg mahal benau..yeke?