Monday, October 27, 2008

Dah sampai Sydney

Aku dan Dila ucapkan terima kasih kepada semua yang hantar kami semalam. Semoga pemergian kami ini akan membawa pulang segulung ijazah phd dan kereta merz :))

11 comments:

sumpit said...

merz lg...
kalau ada jumpa kombi, ckp kat aku ek, aku nak pesan...hehehe

sumpit said...

btw, alhamdullillah, dah selamat sampai....

EyesOfNabil said...

jgn bawak balik bini kedua sudah...nangis dilla tu nnt :D

:: azrul hazri jantan :: said...

selamat farid!!! selamat ber"phd" !!!
awat plan bwk balik merz?..cuba cari kelainan.. ko bawak balik la sekor commodore..itu dah kira hebat dah tue..haha..nanti aku plak nak pesan holden monaro..boleh ka farid?..
anyway,all the best utk phd ko... ;)

Az Azrinudin Alidin said...

whooaaaaaa...dah sampai ke ko??? so selamat belajar..jgn igt merc jer..BMW ader..klu tak pun bawa jer balik proton saga satu...hahaha

curX said...

aku cadangkan ko bwk balik lembu new zealand. bole bukak ladang lembu pasnih. bisnis bagus bung! hihihih ;))

MRM said...

Alhamdulillah dah selamat sampai.

Hope you'll get to find and achieve what you're looking there.

All the best!

Oyis said...

wah sama la kita, i mean.. sama sampai, destinasi berbeza ler..

nak keta merc kat uk la murah... meh la dtg sini.. silap la ko gi NZ.. as curx said, gi NZ beli keta lmbu bole la kot hehehe... jahatnya aku... sorry yeh, jgn terasa... acah je

EyesOfNabil said...

baru sampai dah belagak tu si oyis :P

Sazly Salfarina said...

merz.... aku kat sini pon teringin nak pakai gen-2. Murah je rege Gen-2 kat sini, ade la dalam rm40k++ je yang HL. Balik nanti pun pakai proton je la, dah korang summe taknak pakai kereta buatan Malaysia, aku je la pakai.

Lia Sakinah said...

Ya betul tu sazly...kita harus sokong kereta buatan Malaysia...hihihi

Btw, goodluck 4 ur PHD farid! Erm...xde plan nk produce anak melayu kelahiran New Zealand ke? hehehehe...