Thursday, January 01, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Aku rasa ni bunga raya :)

Kat sini pun ada produk anyaman

11 comments:

orgAussie said...

kt cni melbourne pon ade bunga raye..tp merah sket dr yang itu

:: azrul hazri jantan :: said...

hoye hoye... salam tahun baru :)
mmg bunga raya pun.. lawa pulok bila color pink.. hehe..

curX said...

bunga tu x thn sejuk kat sana kot, sbb tu jadik pink. heheheh ;))

orgAussie said...

cni pon sejuk..malah kadang2 lagi sejuk dr Auckland .. bunga raya cni merah cikit ...

iso said...

to orgAussie:

kalau merah sama kaler la dkt msia

to azrul:

btul2, balik nnt boleh bwk balik baka. tanam tepi rumah

to curx:

mungkin laaa, tu yg dia luntur kaler dari merah ke pink tu

orgAussie said...

ha'ah sebijon cam mesia .. tp die besau psl org Aussie besau2 .. pisang pon besau2...

Oyis said...

brape rega bakul anyaman tu?

iso said...

to orgAussie:

besar tu.. ambik la bwk balik nnt

to noris:

entah, tak tgk plak. aku rasa mahal la :D

Anonymous said...

eee..jelesnyer..kat sana mcm senang je cari mknan yg halal..hmmmmm

ktorg klu jenjln nmpk je kedai aiskrim..mesti teringat kat ko...siap ckp lg..klu si farid ni..mesti main bedal beli je ni..hehe..takpa..takpa.farid..yg penting ko yakin..kami ni jd tak yakin sbb byk emulsifier dorg guna dlm ingredient n even tuk flovour pun dlm tu..ada ethanol..

suezety said...

mmg ler tu bunga raya.. x yah rasa dh.. hehehehe ok la tu memana pergi malaysia ttp di hati..

iso said...

to anonymous:

alhamdullilah la, sini kedai halal banyak. tp asyik ulang yang tu pun bosan jgk :D

nnt la aku buat entry kedai2 yg aku makan.

terharu aku ada org ingat aku ms mkn. nnt jgn lupa belanja aku ye.

ethanol tu dlm minyak wangi pun ada. selamba jer...

to suzi:

hehehe... btul tu