Tuesday, February 03, 2009

Cari Benda Tersembunyi - Kucing

7 comments:

EyesOfNabil said...

ko pasti ke tu kucing dan bukan tandeket?

iso said...

aku pasti sbb aku dh interview dia. aku tanya buat apa sorok2 ni, dia ckp dia tgh melepas laaa...

:: azrul hazri jantan :: said...

macam kucing sabrina pun ada jugakkk :p hahaha.......

EyesOfNabil said...

kalo bole cakap tu tandeket la :D

suezety said...

yg hitam tu kan kan kan.. kan!!!

Sazly Salfarina said...

ko bele ke kucing tu farid. Aku macam nak jugak bele, tapi leceh betul. Banyak betul undeng undengnye. Kalah nak bele anak sendirik

iso said...

to azrul:

btul tu, nama glamer dia salem (terengganu kite)

to eon:

dia kata bukan, aku dh tanya dh

to suzy:

btul tu :D

to sal:

ni kucing tepi jln main sorok2. appartment aku mn bole bela kucing n anjing, lipas bole laaa