Thursday, February 19, 2009

Makan apa hari ni?

Masak lemak mussel

Salmon bakar

Air asam

11 comments:

suezety said...

hahahahah ikan bako salmon tu!! bagus bagus!.. masak lemak mussels.. mmg melayu + ongputih habis la!

iso said...

hehehe, tu je resepi mampu buat.
sedap tu :D

Nabil said...

uih..salmon kat sana murah ye? gile kentang.

iso said...

takde la murah, tp nk mkn ok la.
yg aku beli ni sekeping NZD 11 (RM20)

Nabil said...

wawah..mahal gak tu nzd11...bole mkn kat chop n steak 2 kali..huhu

Alfian_Troxion said...

gulp

mahai nye sulamon (macam nama orang jawa pulak... Solimon)....
anywayz... weh, tak ilang ke rasa salmon kalau boh kicap tu? (ko boh kicap ke?)

curX said...

pehhh!!! salmon bakar siot!! x pndg ikan keli dah. ekekekeke ;))

iso said...

to nabil:

ok ler tu, mkn berdua. tu pun xabis, siap bole sandwich lagi :D

to alpian:

mahal ke? tu kira murah tu, lagi mahal ada :D

tu bukan kicap, tu minyak bijan rasanya (ko tanya dila, aku tukang bakar n makan je)

to curx:

sedap tu :p sini mn ada ikan keli, ikan bilis pun payah jumpa :(

Sazly Salfarina said...

yummi yummi...
control sikit makan tu geng, ko tu bukan boleh makan banyak seafood.

iso said...

mmg sedap tu, nk rs dtg la rumah :D

ikan salmon ok lg, jgn mkn udang jer. gatal2

ch0ch01ic said...

ok ler tu, mkn berdua. tu pun xabis, siap bole sandwich lagi


eh,bukan makan berempat ke?
:D