Wednesday, March 31, 2010

Kenapa Saya Perlu Notebook Baru

Satu notebook yang dikongsi 2 orang

Bila saya menaip, adik saya pun taip sama

Dia selalu halang saya menaip

Jadi anda faham kenapa saya perlu notebook baru?

7 comments:

BadRiza said...

haaa..beli la laptop baru...dapat sorang satu ;D

chomeelllllll..
geram auntie fariza tengok...

Amin007 said...

tapi macam tak cukup duit aje nak beli baru yer hehehe

doalah kepada yang ESA supaya ada orang bagi hadiah ker hahaha

Oyis said...

hmm.. kalo dah adik abg yg belasah notebook tu, padan bg yg dah KO drpd garage sale aje lah cik farid oiii... beli yg baru x sampai 5 minit rosak jg kalo dah budak2 kuasa dua nih hehehe

iso said...

to fariza: nk beli la ni, tgg easter ni jln2 :D

to amin: ko bg bole? :p

to noris: hehehe.. aku nk beli yg mainan mcm notebook tu :D

suezety said...

abggg!!! naper bulat cam auntie suzy ni... sayanggg niii

sorry terpaksa luahkan perasaan di dera kat sini

Alfian_Troxion said...

ko buat la notebook dari kotak2 terpakai kasik dia orang. jimat sket kos :)

Anonymous said...

Dear Encik Farid,

We received your complaint via FB where you have tagged CIMB Malaysia in regards of your issues with your card. We would like to assist you further and would appreciate if you could provide us with your email address as we are unable to view any information on how to contact you via FB.

We hope you'll be able to contact us soon for us to solve you issue once and for all. Thanks.