Wednesday, November 14, 2007

Immortal is Overated

Nampaknya, selepas mengomen dilaman web anis n dash, aku pulak yg merasa dilanggar (atau melanggar) orang. Ini yg buat aku malas nk komen web org ni. Esok2 aku pulak yg kena. Takde la teruk sgt tapi berbekas jgk la. Yg penting benda ni dh setel dengan baik (jgn tanya mcm mn aku setelknnya) dan aku harap lps ni semua ok. Biasa la, benda nk jd ni kekadang kita pun tak sangka. Dalam berjg2 ada jgk yg terkena. Syukur la kerana semua perkara kemalangan aku setakat ini adalah kemalangan kecil dan berlaku dlm keadaan aku tgh slow. Sbb tu aku lps ni aku bercadang bwk laju utk mengelakkan kemalangan dari berlaku lagi. Wakaka....

5 comments:

curX said...

uih.. o_O

iso said...

+_+

archiq said...

eh.. anis dgn dash ada website? bagilaa address.. aku pun nk tengok gak... :D

iso said...

ym ler aku...

curX said...

sunyi jer..

heheh ^_^