Thursday, July 16, 2009

Tidur Lagi Best

Inilah tugas aku sekarang

Fahmi & Fahim

10 comments:

MRM said...

Hah! Finally able to see the little ones betul2 :)

He he, I like the 1st pic. Hmmm, lain kali, jgn kasi susu atas kerusi, kasi susu atas lantai / flat area, so sambil bagi susu, boleh buat abs crunch sekali, 3 in 1 :D

orgAussie said...

mesti dah beli stroller berkembar kan, kan?

noris said...

kembar x seiras kan farid? aku nmpk sorg cam muka ko, sorg cam muka dila la, serius! apa2 pon, double chumil utk anak2 ko... geram tgk budak2 kembar nih!

bakhtiarazi said...

Nak gak anak kembar, tp bila dah balik msia la. Kat sini tak sanggup. Hehehe... Farid, bila nak balik sini? Leh aku dokong anak ko sket. Kot2 la 'berjangkit' nanti. Hehehehe...

Nabil said...

haa baru ko tau...ari tu mengata aku bg susu anak..ahahaha

ni jadi ke bawak balik NZ?

curX said...

bgs la dh blk umah. uih, double duty tuh. hang in there bro, ganbatte ne! *pat-pat*

iso said...

to mas:

mana bole bg susu kt flat area, tersedak nanti ;)

to orgAussie:

blum, tgg kwn2 bg.

to noris:

seiras kot, cuma adik muka dia pjg skit sbb kena sedut. nnt dh ok sama rasanya. tq2

to bakh:

bukan senang jg kembar ni. sabar tahap dewa la aku ckp dkt ko. nnt balik apa kata ko jd nanny kembar aku ni? sure dpt jangkitan la

to nabil:

ada kata ke? :p jd, tp lmbt lg kot

to curx:

dtg ler klang sabtu ni kalau nk tgk :D

chefadh said...

haha..bestnya tgk kembar2..tp aku gelak tu sbb tgk gamba ko sebenarnya..mmg nmpk macam mata nak tutup pon..anyway, takpeah penat jaga baby..berbaloi apa, nnt esok2 leh sorang urut kaki kiri, sorang urut kaki kanan, sorang picit tangan kiri, sorang picit tangan kanan..

sumpit said...

tu aaaa, aku pon tergelak gak.
kesian tgk ko. dua2 tangan pakai.
tp betol la ckp ina tu, berbaloi, tu kan rezeki :)

Asiah said...

How sweet!! nih ayah mithali namanya...