Wednesday, July 01, 2009

Apa Maksud Gambar-gambar Ini?

Berdasarkan kepada gambar-gambar dibawah, sila terangkan dengan ringkas apakah cerita yang ingin disampaikan oleh penulis? Pastikan jawapan anda tidak melebihi 50 patah perkataan. Sebarang surat menyurat tidak akan dilayan. Keputusan adalah muktamad. Hadiah akan diuruskan oleh pihak penganjur.





8 comments:

Nabil said...

jawapannya ko baru balik dari drift kat bukit akina

Lia Sakinah said...

Ko dah bawak balik si kembar balik ke rumah...diorang dah boleh keluar hospital.

curX said...

emm, kuar umah pagi & balik mlm? mane ko pegi nii?

IdzaRis79 said...

itu depan rumah hj ishak tu..

sudah sampai tt serong ka?

iso said...

to nabil:

jauh menyimpang tu. dgn iswara tak mungkin ku melakukannya, accent sudah pasti

to lia:

hampir tepat, tapi jauh lagi tu

to curx:

ye, mmg aku kluar pagi balik mlm tp kemana tujuan ku? tepuk3x

to idza:

wah, tepat skali rumah hj ishak. dh lama sampai dh

Nabil said...

sudah jaga baby belom?

suezety said...

nak buat karangan!!

pada 1 hari.. doc menyampaikan berita gumbira, abang sudah boleh dibawa pulang kerana dia sudah sihat.. saya n isteri dgn perasaan gumbira (dpt bawa abg balik) + sedey (terpaksa tinggalkan adik sengsorang)menuju ke kereta lalu keretaku meluncur laju tapi selamat sampai ke titi serong.. yeay.. abg ni la rumah tok wan & opah.. nnt mama papa bawa balik jumpa atuk & nenek plak k...

encik iso.. adakah karangan ini menepati soalan encik? maaf yer teleby sket jer patah perkataan

iso said...

to nabil:

aku dok jg abg dia mlm2 ni. adik dia mak dia jg kt hospital

to suzi:

wah, sungguh menarik. tp bukan ini yg dicari. kalau takde sape teka tepat, kira bole la anggap menang :D