Monday, September 15, 2008

Apam Balik Oh Apam Balik

Ini gerai dan mak cik yang menjual apam balik.

Apam balik ini tidak mengandungi cokelat seperti di australia.

Yg kecik 3 RM 1, yg besar 1 RM 2.
(Harga ini jauh lebih murah dari Australia, AUD15)

Saya beli ye...

6 comments:

Sazly Salfarina said...

hahahaha... durjana sungguh.

Sedapnya apam balik tu farid. Kalau la apam balik sini sama cam kat gamba tu (tade cokelat + murah + nipis + sedap), hari-hari aku beli.

Semalam aku berbuka kat rumah member (pensyarah UIA), pandainye dia buat murtabak. Sedap tuuu... macam murtabak pasar malam la. Aku ngan Sal dok bantai habiskan murtabak dia je, hehe malu siot. Dah tak rindu sangat dah ngan murtabak. Apam balik ni yang payah nak cari...

3 minggu je lagi ko nak pi NZ ni farid. Dah redi ke? Ko dah record ke cara-cara nak buat kuih-muih, senang nanti ko nak buat kat NZ. Murtabak tu penting, lagi2 masa bulan puasa.

curX said...

betul2, raya tahun depan nnt bole bukak warung kat nz. hihihih ^_^

Amin007 said...

salah satu kesukaan aku adalah apam balik. pantang jumpa, nak beli aje
tapi aku tak jumpa apam balik kat bazar ramadan pulak.

tu bazar ramadan mana tu farid?

iso said...

mmg durjana >:)

mkn apam balik ni sedap ms dia tgh panas. biler sejuk dia lemau skit.

aku dh tanya dila, dia ckp murtabak susah nk buat. aku tgg ko dtg buat je la :D

iso said...

to amin:

ko duduk johor, ni pasar mlm seri sedang daaa...

EyesOfNabil said...

pasar mlm bangi ada apam balik cokelat ^_^