Tuesday, November 11, 2008

Research Group Meeting - Every Tuesday 12 noon

Inilah buku keras yang dibawa setiap kali meeting

Makanan yang disediakan (menu tukar2)

9 comments:

Az Azrinudin Alidin said...

aku punya group meeting hari jumaat pkul 11..pas tu makan kat sendiri bayar..hehe

iso said...

oho, sempat ke jumaat tu? ni mkn taja pun tak bole mkn semua. kekadang tu makan buah jer. ni nasib baik sushi..

sumpit said...

uish, kira hebat la tu
aku meeting every wed, jam 2pm, tarak mkn, minum ada, tp tu pon kumpul2 utang, bayar ujung bulan.

saifulramadzan said...

ni award utk en farid. post kat blog k! add as image.


http://3.bp.blogspot.com/_prbCOaqtHOI/SQkbJ-Cg1JI/AAAAAAAABuM/K6weisX2IB0/s400/crazyblog.jpg

iso said...

giler ah et, siap ada masuk buku 555 tu. aku amat bersyukur la ni...

EyesOfNabil said...

wah...mkn tu ingat bini tak kat rumah sedang kesejukan? :D

noris said...

aku lak x de group meeting n x de mkn2. MYOB nyer concept :P

chefadh said...

ke bini yang teringat farid di kala kesejukan? wahahaha...

iso said...

to eon:

mesti la ingat :D

to riz:

rugi la takder, tak bole share input. ko patut anjurkan ni

to ina:

tu aku tak pasti :p ko tanya la dia