Friday, November 07, 2008

Vandalisme Di dalam Lift

Sila buang chewing gum anda ditempat yang betul. Tq

6 comments:

Sazly Salfarina said...

hehe... lebih kurang je perangai orang nz ni dengan orang mesia.

MDH said...

tah....tah...ko yang lekatkan chewing gum ni farid hehehehe....

iso said...

apartment yg aku duduk ni ramai org asia. cina kl pun ada...

ceh, takde nyer aku kunyah chewing gum. mkn mint lg bgs...

archiq said...

ini mesti ko yang buat ni... kan da kena sound bertulis... eii.. buat malu rakyat mesia je...

hehehe...

EyesOfNabil said...

kalo kat mesia nnt ada orang tambahkan lekat

"ko lekatkan notis ni buat pe wei?"

lps tu ada org tambah

"ko pun sama yg tanya tu"

lps tu ada lagi

"ko pun"

lps tu ada yg tambah

"nasib baik aku tak tampal"

:D

:: azrul hazri jantan :: said...

haha..ingatkan kat mesia aje ada masalah mcm tue..hehe..kureng kureng kureng..lepas nie ko tepek la pulak gum yg bercolour-colour farid oii..baru nampak ceria lif tue..hahaha..